2.12.2012

Adventtikynttilät





Hätä keinot keksii.
Eilen illalla joskus ennen puolta yötä tuli mieleen, että olishan ne adventtikynttilät ihan kivat.
 Aikaisempina vuosina meillä ei sellaisia ole ollut,
vaikka ahkeria kynttilänpolttajia ollaankin. SIIS MINÄ OLEN..
Kellonaika oli hiukan haasteellinen sellaisten hankkimiseen,
joten turvauduin muutamaan pilttipurkkiin.
NIITÄHÄN MEILLÄ NYT RIITTÄÄ.
Numerot leikkasin mustasta kontaktista, pitsiteippiä kierteiden päälle
ja muita teippejä tuikkuihin. 
Vähän köykäset ehkä, mutta ei kai kaiken tarvitsekaan olla aina ihan justiinsa.
Ei lopu kynttiläkään kesken ennen viimeistä adventtia.
Tuikkua voi surutta polttaa vaikka joka päivä, kun vaihtaa välillä uuteen :).

Hämyistä, tunnelmallista ensimmäisen adventin iltaa!
Mulla se taitaa mennä kirpparitavaroita hinnoitellen.    


EDIT! 
Moni on varoitellut pilttipurkkien poksahtamisvaarasta, joten olkaapas muutkin varovaisia,
jos tuikkuja näissä poltatte. Itse taidan käydä ostamassa näihin ledtuikut toiseksi adventiksi.  

.

2 kommenttia:

  1. Kannattaa olla varovainen, pilttipurkit kuulemma räjähtävät helposti kuumetessaan. LED-tuikut ovat turvallisia noidenkin sisässä. Kauniita ja söpöisiä tuikkukippoja niistä kyllä saa :)

    VastaaPoista
  2. Itsekin luin tuosta Anringon blogista vasta, kun nämä olin tehnyt. Purkit siirtyivätkin vähän paremmin valvottavalle paikalle ja taidan tosiaan nuo ledit käydä hakemassa. Tuleepahan testattua niitäkin.

    VastaaPoista

Olen iloinen, jos moikkaat Pastellimajassa käydessäsi!